maj 08, 2009

Jag fick i uppgift.

Att vara rolig och få folk att skratta är en konst.
Att försöka passa in och klä sig rätt är dock inte, vem fan tycker att dessa trend och mode offer är coola? Inte jag iaf, Jag säger fortfarande att dem var antagligen värdelösa på sport som små eller bara allmänt IQ befriade så att dem började med något som "kläder". Nutidens nya sport där man inte behöver fysisk ansträngning eller psykisk för att ens komma i brallorna. Det e ju verkligen själ i detta, inte ytligt alls. Jag vet inte vad grejjen är men det känns som att hälften av alla dagens killar blir mer och mer mode intresserade, och jag skäms för det mina kamrater. Intresse för att se bra ut ja det är ok men tro mig det syns så väl när du verkligen försöker med något vågat framför tjejvännerna.






THOUSANDWHATS - EN BLOGG AV 3 KILLAR FRÅN VÄSTERÅS
Dela detta inlägg på Facebook - Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: