september 29, 2008

Back in the Big L

3 olika personer som skriver fran 3 olika hall. Varsagoda!

Vill egen
tligen inte beratta om min trakiga vardag, jag vill hellre skriva om annat, men tankte borja med en liten update iaf.
Forsta dagen i skolan. Honestly, it sucks! Det ar en ren pina att vara utan alla jag alskar. Helt sjukt hur man kan fasta sig vid manniskor pa san kort tid och sa hart. Men mer om det i ett senare inlagg.
Dagen borjade med att klockan ringde 0700. Alla vet ju hur borta jag ar nar jag vaknar, sa istallet for att stanga av mitt larm, lyckas jag radera 2 sms och aven skicka ett tomt sms till Anna. Hade en lektion i international economics idag. Dagens amne handlade om Import and Export. Jag gjorde en Pedram och gick in utan papper och penna, satt mig langst bak for jag orkade
verkligen inte. Horde inte ett ord av vad Paul Bennet sa.
Val hemma foljde jag med min kusin och varan van Ewa, som ar har och halsar pa och som jag inte satt pa ett ar, till Starbucks.
Nu kommer det bli serie-maraton.

yours truly / feizi - han som inte har prickar over a a o

P.S. Orre, duktig du ar som skriver sa prompt. Pa torsdag bar det av broder. Make me proud!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha nu förstår jag varför du skickade ditt tomma sms, din lilla sleepwalker! Kram /Anna