september 29, 2008

En Godare Morgon!

Shiet dem senaste dagarna har man blivit lat, har Slutat gymma och verkligen inte funnit någon motivation för tränning. Yepp idag klev man upp kl 10.30 riktigt länge sen man sov så länge. Tog Sedan en dusch med tjejen och gjorde iordning oss tillsammans för en heldag. Baby! Fuck vad tungt det känns att lämna dig såhär. West Palm Beach FL stället där jag ska jobba och ta nya tag i mitt lata liv, Jag lovar att göra varje sekund där borta värd och försöka få oss sammanförda igen så snart som möjligt.
Idag vill jag verkligen ge feeta shout outs till Metro Station med låtarna Shake It, och Wish We Were Older. Riktigt skönt att höra något nytt inom musik, något som inte låter som allt annat. Sen så vill jag säga fuck off till alla dem som påstår sig vara något som dem inte är "Pretenders".
En sak har jag lärt mig dem som oftast har lyckats med sina mål i livet är dem som håller sig lågt men når ännu högre och längre när det väl gäller.

Kärlek till: Mamma & Pappa, Pedram, Koorosh, Peter, Patrik, Nord, Kevin, Anna, Lina, Linnéa, Sanna,Michelle, Bella, Piro, Moshin, Agge och alla er andra man haft en jävligt rolig sommar med.

/Bätz

Inga kommentarer: