september 30, 2008

Turkduschen!

Så det är nu jag ska ventilera! Vore kanske bättre om jag hade haft nått vettigt att skriva om. Men tyvärr har jag missat alla viktiga nyheter som bolånekrisen i USA, det faktum att Swedbank kan (men högst osannolikt) gå i konkurs och att porrklipp av Jan Hukko, lagkapten i Leksand har läckt ut. Så jag tänkte istället tala om ett fenomen som funnits under en längre tid men aldrig på riktigt adresserats. I samband med utvecklingen av andra generationens invandrare har också turkduschen blivit allt vanligare. För de som inte vet innebär en turkdusch att man i brist på tid, energi eller för att man helt enkelt går igång på sin egen odör inte duschar, utan enbart parfymerar sig. Detta resulterar i att den fräna kroppslukten mixas med exempelvis Armanis noga framställda doft (som annars fungerar som en trosfuktare) och en hybrid av lukter sakta utvecklas tills de slutligen florerar i ett crescendo av oidentifierbara aromer.

Jag har personligen inte bestämt mig om turkduschen är ett bra tillvägagångssätt när det gäller att attrahera det motsatta könet. Forskning har nämligen visat att män och kvinnor dras till det motsatta könets kroppslukter. Något som försvinner om man använder sig av den sedvanliga duschen. Vore det då inte bättre att dra ner på det vanliga duschandet och istället attrahera honorna med värmen från sina underarmar.

Vi brukar ofta reta praktiserarna av turkduschen och skämmas åt dom när de går förbi caféet och drar en böljande grön våg efter sig. Men jag skulle snarare vilja hylla dem för att de följer forskningen och samtidigt kombinerar det med väl utvecklade dofter från olika parfymer för att producera den absolut bästa trosfuktaren någonsin. Jag menar vi har alla sett kroknäsor gå hand i hand med vackra blonda flickor och undrat hur fan det går till. Nu har ni svaret!!!

PS: visste ni att mänskor kysser varandra för att smaka på den andra, smakar det konstigt är man förmodligen släkt. Undrar om det är något fel på smaklökarna hos mormoner!!

/ Sasan

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha, väl skrivet! / Amin