september 30, 2008

Svensk Mentalitet

  • Kolla snett på personer du inte känner med samma kön som du egentligen tycker är vacker/fin
(Här avslöjar du dig genom att du känner dig fulare)
  • Hat mot olika personers kultur
(För att vi har olika intressen? För att jag valt mitt? För att du inte kan göra det jag kan?)
  • Visa uppskattning/Säga tack
(Du gör ju ditt jobb, varför ska jag tacka dig då för? du får ju ändå betalt)

  • Dricks
(Dem gör ju sitt jobb, så varför ska jag ge dricks? är du fattig eller?)

  • Alltid steka med kläderna och en flaska champagne på krogen
(Somliga som inte har en kroppen eller pengarna får låtsas att dem har det, genom att visa det ännu mer och nästa skrika ut det i frustration vad är ni ute efter?)

Inge illa menat mot dem som verkligen har bra stil och attityd men fuck bratsen och låtsas bratsen. Skit ner dig också om du är snål


/Bätz

2 kommentarer:

Anonym sa...

HA ha, vem har skrivit den här inlägget? :)

whats1000@hotmail.com sa...

Hehe oscar, ifrån hans eget perspektiv och synpunkter på Svensk Mentalitet