januari 24, 2009

ARG!

Nu är nörden i mig förskräckligt arg och som vi alla vet finns det inget bättre forum för en nörd an ventilera sin ilska är på en blogg. Jag menar hur skulle det se ut om vi, nördarna alltså stod och tjafsa på krogen. förspelet går ut på att klanka ner på motpartens tes om att biomolykelär tjossan och partikell fysk är kvasi-intigrerade, men snart mynnar de hela ut i klämande av varrandras finnar och personliga påhopp som glasögonstyrka.
Anyways, de va en liten utvickningen. Anledningen till att jag är så förbannad är för att jag laddat upp för en tv-spel kväll men det laggar förjävla mycke. Nu finns det en och anna cool människa där ute som skrattar och inte ser problemet. Men alla vi inbitna nördar och undercover töntar vet att de inte finns något värre. Man tycker att det inte borde vara något problem år 2009 med tanke på att man kan träffa en fotboll från andra sidan jorden med en robot, sen finns det säkert nån mer liknelse som är bra som jag skulle kunna dra. Men jag är för arg för att tänka så bläääääuhhhhduuuhhhhhh sug!!!!!!!! JAG VILL SPELA

/Sasan


thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: