januari 10, 2009

Gästvlog



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

10 kommentarer:

Anonym sa...

kan inte forsta att jag odslade min tid med o se det dar! typ kul men gor mig arg samtidigt.

whats1000@hotmail.com sa...

1000whats skrattar och lider med dig!

Anonym sa...

snalla, bara erkann att det var snusk pedram som satt och youtubade smabarn och hittade detta.

Anonym sa...

för en gång skull e faktiskt snusk pedram helt oskyldig, me va kul att du tänker på mig så fort du ser en fjortis!!!!

Unknown sa...

fy pa dig dedram!!

Anonym sa...

Det där med allmän rösträtt ....

Anonym sa...

WTF!? Stängde av efter tio sekunder... =)

Anonym sa...

visst ar den irriterande..!!

Anonym sa...

Det här visar bara på att det bor en liten saddist i oss alla. Jag menar, hemska människa! Bara när det slog henne när hon öppnade ögonen samma morgon, tänkte att "Nu jävlar ska svenska folket hålla käften och fatta att vi blondiner HAR roligare än alla andra", ger mig kalla kårar. Hon fick mig att kvida, rodna, skratta och gråta på en och samma gång. Och jag såg på den lilla slynan att hon njöt av varje sekund. Efter det här klippet förstår jag att människan är kapabel till ta.mig.fan. vad som helst!

Anonym sa...

Tack Denna! Jag har, sedan jag la upp klippet, varit frustrerad over att jag inte kunnat skriva ner mina kanslor om det har klippet. Det ar svart, da man helst vill gora ljud ifran sig. Kanns mycket battre nu.