januari 20, 2009

Torrjuckad i kön!!

Vad är det för fel på endel männsikor, och varför har de inte lärt sig stå i kö? Jag stod i kön på pressbyrån i Uppsala och känner helt plötsligt en oförklarig värme bakifrån. När jag vänder mig om för att se efter bumpar jag in i en äldre herre som har smygit sig lite för nära. Jag tänkte inte mer på det utan tog ett steg fram av respekt för både hans och min osynliga bubbla. ( den osynliga bubblan är den svär som alla männsikor har runt om sig där endast behöriga, vänner och dylikt, kan tillträda utan att det blir obekvämt). Till min förvåning har gubben flyttat efter och återigen känner jag hans otrevliga värme göra intrång i min svär. Jag försöker flytta på mig men upptäcker snart att dessto mer jag rör på mer dessto mer torrjuckar jag med en 60-årig inte allt för välvårdad äldre man. ( förstår nu vad alla stackars flickor måste stå ut med på krogen, lovar att aldrig mer fylleragga på någon). Det hela slutar med att jag vänder mig om och frågar om han har bråttom, varpå han tittar frågande på mig som om jag ställt en helt obefogad fråga. Som vanligt blir jag lite smått frustrerad över folk som inte vet hur man för sig och ber honom vänligen och bestämt att backa. Min fråga är nu, hur jävla svårt skall det vara att lista ut hur man skall stå i en kö? Det är förfan igen vetenskap!! Gubben har juh haft 50-års träning, man tycker fanskapet borde lärt sig, hur jävla seg han en är. Men om det däremot är så att han har en konstig fetish för stora persiska pojkar och endast ville visa sin uppskattning, vore det bättre om han behandla mig som en person och inte som ett objekt. Jag menar ingen vill bli torrjuckad vid första träffen!!

/Sasan


thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa frustrerade inlägg: trängseln vid bagagebandet och fårskockens försöka blockera så mycket som möjligt, helst framför den gulsvarta tejpen på golvet. ;-)