januari 21, 2009

Dö ditt äckel

Jag jobbar pa min c-uppsats nu, vilket kortfattat innebar mycket forskning och samling av data. Datan som jag hittar ska jag sedan stoppa in i ett program och gora en massa tester for att se ifall jag kan se en sammankoppling och darefter dra slutsatser.
Programet heter Eviews och jag maste in till skolan varje gang jag vill anvanda den, da den endast finns till PC. Jag har ingen PC, jag ager en Mac och jag alskar den over allt annat pa jorden. Den ar min karaste agodel.
Med det sagt, vill jag bara namna att PC ar en vidrig och acklig maskin och den kan dra at helvete. Den ar dum, seg och efterbliven. Den kan inte ens hantera mer an 2 program i taget utan att den borjar ge ifran sig ljud som later som en alkoliserad gammal gubbe med lunginflammation, som sitter och skiter efter thai-mat. Javla skit apparat.
Och lat mig inte ens borja med Vista. Vem fan kom pa iden? -"Ja, vi kommer pa ett operativsystem som heter Vista, och den ska se ut sahar, sahar och sahar, och den ska gora det har, det har och det har.." Javla NYLLEN! Det mest ostrukturerade, oorganiserade och ologiska OSet nagonsin. Ååååhhh, ni pa Microsoft ar sa javla efterblivna!
Alla Mac-alskare darute! Har eran Mac nagonsin kranglat? Ni behover inte svara. Vi vet alla att svaret ar NEJ! Inte en endaste gang har min kara Mac gjort protest. Den ar lika frasch och pigg som den dagen jag adopterade den pa Apple Store. Vilken vacker dag det var.
Jag vet att jag sarar en massa PC-folk darute nu.. Bra! Ni sponsrar ondskan!

/ feizi

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: