januari 08, 2009

You Me

Ska jag aka eller inte. Varje gang jag gor det orsakar jag lika mycket smarta som jag skapar lycka. For varje gang jag ser dem maste jag ocksa lamna dem.
Jag har bestamt mig. Jag aker nu. Jag aker och traffar dem. Till flygplatsen och ivag. Efter ca 150 mil i ett flygplan sa kanns kroppen helt mor och trott, och det enda som haller kroppen vaken ar langtan.
Planet sjunker snabbt nu, jag kanner adrenalinet pumpa snabbare och otaligheten tar over. Jag ser marken nu. Den ar vit. Sa vacker bara denna plats kan bli.
Jag plockar mitt bagage och gar ut genom gaten, dar ar dom. De kunde inte ans vanta tills jag kom ner pa stan. De kom verkligen och motte mig pa flygplatsen. De tittade mot mig och jag sag deras gladje over att se mig. Men jag kande att jag inte borde ha kommit, jag ville inte se dem, jag tycker inte om dem, jag onskar jag aldrig hade traffat dem, jag hatar dem. Jag hatar dem for att de alskar mig, jag hatar dem for att jag alskar dem. For varje gang jag ser dem maste jag ocksa lamna dem.

Linjen blev en triangel, triangeln blev en kub. You Me, Me You...


thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: