januari 11, 2009

Ett Ovärt Inlägg.


Ett ovärt inlägg.


Åh vad jag hatar skrivkramp! så att ödsla sin tid på ett ointressant blogg inlägg om min vanliga vardag är ju inte det bästa jag har att komma med. (Hmmmmmm).

Ibland är det nämligen så att Oscar Bätz är en helt vanlig pojke. Han kan sitta hemma och glo på tv en heldag sedan somna i sin säng vakna upp nästa dag och fråga sig själv "Hur i helvete kunde jag spendera en heldag framför Tv'n?", ingen kreativitet gjord och jag mår så jävla piss.
När man är bakfull och vaknar upp då huvudvärken är som värst, då livet känns skit så kommer man själv på löjliga ursäkter, "nej jag orkar inte","jag mår dåligt" etc.
Det är det värsta jag vet jag brukar säga såhär till mig själv, "Visste du att du skulle upp tidigt idag?", "Var det du som drack?", Fuck alla ursäkter jag kritiserar hellre, än att ens försöka ljuga för mig själv eller någon annan.
Men igår så drack jag inte ens, utan allt jag gjorde var att sitta framför min jävla tv hela dagen och självklart blev jag rastlös.
Nu tittar jag ut genom fönstret och ser det gråaste vädret någonsin, det blåser som fan och är runt tre plus grader ute, fyfan vad hemsk min omgivning är just nu.

Jag ger mig själv två st "Go Fuck Yourself", för att jag inte drack, för att inte ha en bra ursäkt.
Kanske är jag en vanlig pojke? Kanske inte? Fuck jag ger ett ytligare "Go Fuck Yourself för att ens uttalat mig om att vara som alla andra.


thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket intimt och personligt inlägg. Mer sånt!