januari 19, 2009

Male Bondage.. eller jag menar bonding

Koorosh: Du vet att jag kommer penetrera dig sa hart nu..
Pedram: Snacka inte skit, jag ska satta mig pa ditt ansikte..
Koorosh: Ja, efter att jag torrknullat dig i roven..
Pedram: Vanta bara, jag ska spotta dig i ansiktet, jag ska fornedra dig..
Koorosh: Dra at helvete ditt luder, jag ska gaga dig tills du chokear..
Pedram: Sug min balle, kommer du inte ihag nar jag valdtog Oscar tills han grat?
Koorosh: Du kan va grat..
Pedram: Din mamma ar grat..
Koorosh: Hall kaften och satt pa Xboxet, sa ska jag visa dig..


Jag saknar vara tv-spels kvallar.

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

whats1000@hotmail.com sa...

Det som är ännu sjukare är att vi faktiskt snackar sådär när vi spelar, Fan allså nu ska jag till xboxet!