januari 28, 2009

Din/Min Vardag.

Såna dagar i sitt liv man vaknat upp då man varken vet in eller ut.
Såna dagar man vaknat upp och inte förstått ett skit vad man ska göra utav olika tråkiga situationer. Allt är piss, det finns inget att göra man tycker helt enkelt att allt e samma gamla vanliga skit.
Du vaknar upp irreterad och hatar att gå till dit jobb klockan åtta på morgonen, den enda drivkraften är pengarna i slutet av månaden och utan dem så skulle du ju aldrig klara dig.
Vi har alla gått igenom våra svåra och dåliga dagar, men jag lovar dig plötsligt vaknar du bara upp en dag gladare än någonsin.
Det hände iaf mig idag, jag har gått från ett extremt livs inspirationslöst liv sen två månader tillbaka, men sen imorse har saker bara kommit utan att jag ens känner att jag påverkat det. Så tro mig det kommer att komma till dig med, låt bara glädjen och lyckan hålla i sig när den väl kommer.

Jag vet att om du tittar ut genom ditt fönster så kommer du se väldigt tråkiga gråa moln utanför, kanske till och med regn, kanske blask, kanske snö?
Oavsett vad du än ser låt inte det reflektera över ditt liv, låt inte finanaskrisen eller allt snack i media om gaza reflektera över dig.

Vi går just nu mot ljusare och varmare tider jag och lovar dig snart är det vår och snart är det sommar, snart kommer du och jag träffa varandra med en öl i handen på krogen igen.


"Utan det bittra är inte det ljuva lika ljuvt".

/Bätz

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: