januari 02, 2009

Mera frågor från våra Fans

Hur ofta ligger du?

Pedram: Svårtolkad fråga så mitt svar blir. När månen står som högst och du har tappat bort ditt kort torde ekvationen inte vara fel men facit sade motsattsen. Ack sa den lila draken och slet bort sitt brösthår ty han är arab och skäms.
Koorosh: For mycket, oftast pa mage.
Oscar: Varje gång jag känner mig Sömnig

Du har nämnt en gång att du vart på krogen använder du falskt legg då?

Pedram: inga proteser här inte, Im all natural.
Koorosh: Nej, det skulle ju vara ganska onodigt. Varfor skulle jag gora det. Vilka konstiga fragor ni staller.
Oscar: Nej!

Hur uttalar man ditt namn?

Pedram: Som det låter fast med ett P
Koorosh: Ko (som i djuret) Rouge (den man har pa kinderna)
Oscar: O S C A R

Tjänar du mycket pengar på din blogg?

Pedram: Det hoppas jag inte, if thats the case im getting screwed
Koorosh: host host.. Nej!
Oscar: Not a fucking Penny

Hur får man bättre självförtroende?

Pedram: Du går på en såndär datingkurs. Alltså det måste juh funka!
Koorosh: Ater till chokladkakan igen. Den ar roten till all ondska.
Oscar: Genom att ta sig igenom svårigheter i livet

Tror du på onaturliga saker som t.ex. vampyrer? Har du varit med om något onaturligt?

Pedram: jag tror på onaturliga saker men kanske inte direkt på vampyrer och dylikt. Tror snarare på onaturliga saker som vissa typer av bröst och vader.
Oscar: Både och

Hur högt upp i sverige har du varit? Alltså vilken stad?

Pedram: Minns inte riktigt men folket gick runt med högafflar skrek tillmälen med konstiga diftonger, och det sista jag minns var att jag skulle få åka pickup ala vattenskidor men utan skidor
Koorosh: Norra Gryta
Oscar: Piteå

Om du fick rangordna 1-3, vilka är då dina favorit maträtter?

Pedram: DU FÅR ALDRIG FRÅGA VILKET BARN SOM EN MAMMA ÄLSKAR MEST, FYY VILKEN SMAKLÖS FRÅGA!!!!
Koorosh: Kabab barg, Kabab chenje, Kabab kobide
Oscar: Driver du eller? Fan det finns för mycket god mat.

Hur många flickvänner har du haft?

Pedram: klassas det som flickvänner om jag låter de sova över?
Koorosh: Definiera flickvan!
Oscar: Driver du eller? Fan det finns för många jag varit med.

Vad tycker du om one night stands?

Pedram: har provat det en gång och det var sjukt jobbigt, trött i benen, vaderna krampade och otur som jag hade började det regna också. Men det värsta av allt var att tjejen som jag stod med hela tiden tjatade om att vi borde gå. Tog lite tid men lyckades till slut förklara begreppet one night stand till henne, jävla blondiner.
Koorosh: Jag vet inte vad det betyder, sa jag maste tyvarr passa pa denna fraga.
Oscar: Ok, om det e soft.

Hur mycket känner du dig marockan och har du varit där nere!!??

Pedram: dags att bryta ner ord och få fram betydelser. Mar betyder orm på persiska, ock betyder som vi alla vet och, och an betyder bajs. Så om du frågar om jag känner
mig som orm och bajs är svaret Nej, men om du däremot frågar om jag känner mig som en marockan (folkslaget) är svaret Nej
Koorosh: Annu en konstig fraga. Inte alls, varfor skulle jag kanna mig som en marockan. Och nej, jag har inte varit dar.
Oscar: Jag känner mig Så Omaricon man kan bli ;)

Vad anser du om utegångs förbud?

Pedram: Gäller det mattanter så är jag för det. Hade en incident engång men vill inte gå in på det.
Koorosh: Otillrackligt. Tycker aga var en ratt bra idé.
Oscar: Jo det var ok på stenåldern.


Hur gjorde du för att få så många besökare?

Pedram: Först berättar jag om min skostorlek, vilket i sig är väldigt imponerande. Men när de väl får reda på att den egentligen är större, brukar de vara klartt och betatt (klart och betalt) som man säger när man som invandrare blivit lite för integrerad.
Koorosh: Jag sa att jag skulle lagga upp nakenbilder pa Pedram. Tydligen sa ar han popular den dar lille rackaren.
Oscar: Jag länkade från olika sidor


thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

är det bara jag eller har den där ekorren som sköter Pedrams tänkande fått sig rejält med strykt efter behandligen som Pedram gav honom på juldagen? / Mohsen