april 25, 2009

Big NoNo

Fashion dont´s under sommaren pedremina style

1. flickor, sommarens färger skall inte vara i pastell. De är bara sååå omoget med just pastell, nästan så man vill dö. Vi vill fasktiskt utstråla en mogen image så vi kan näta en vettig kille, gärna en som vet hur man bär upp chinos, de är bara så inne igen.

2. Den bohemiska lager på lager looken med inspiration från beige, orakade armhålor och jesus är lite uttjatad nu girls. Vi vill faktiskt framhäva våra former och då funkar inte sönderklippta potatissäckar. Kläder som inte förstår sig på den kvinnliga siluetten finns det ingen snap i, och kan därför inte användas när man ska näta en man.

3. Flickor, accessoarisera mera! Guuud va kul det var att säga det, men svårt. Anyways det finns inget som är så viktigt som lite bling i vardagen. Rätt bling ger bra känsla men det är så svårt att få tag på. Hörde att blinget finns nergrävt långt ner i bergen, spännande va! Lite sådär magiskt som att gå på skattjakt, men undra vem som hittar blinget och vart får de kartan ifrån. Ajaa nu har jag tänkt färdigt. Det vi ska komma ihåg är att fint bling = näta fin man.

4. Färgkordinera, need i say more! rosa, brunt och kastanjenlått funkar inte tillsammans. Gud vad trött jag blir. Girls, om ni inte lyssnar kommer ni inte lära er någonting. Lär er denna lilla sak så kommer ni vara så inne när ni går ut så ni alltid kommer in när ni är ute och hänger med den innre kretsen och utanför står de som inte kom in och nu är du så långt inne så du inte kan komma ut, ytterligare förklaring utgår. Näta man girls.

5. slopa slöjan och sluta bruka burkan! Girls det spelar ingen hur vackra ögon du har och hur mycket du vill framhäva dem, burka och slöja is not the way to gooooo. Jag skulle använt mig av en ljusare eyeliner och en neutralare skugga för framhäva de mumsigt härliga mandelformade ögonen istället. Jag förstår inte varför burkan och slöjan bibehållit sin populäritet, känns som att de funnits like forever. Nej jag säger som jag bruka säga till mina nysvenska vänninor "slopa slöja, så kan du näta en man och låta det roliga börja"!

/Love u Bitchez Pedremina

THOUSANDWHATS - EN BLOGG AV 3 KILLAR FRÅN VÄSTERÅS
Dela detta inlägg på Facebook - Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: