april 02, 2009

Frågestund

Vad är det jobbigaste du varit med om?

Pedram: Gå på toa med stånd är aldrig en höjdare!

Oscar: Hmm. dessa jobbiga jävla frågor

Koorosh: Varje gång jag måste gå på tå i omkladningsrum.

Vad har du för åsikter ang. ätstörningar som så många främst tjejer är drabbade av i Sverige idag?

Pedram: Om någon stör mig medan jag äter kommer fanskapet drabbas!

Oscar: Äta bör man annars Dör man, äta eller ätas.

Koorosh: Trodde tjejer åt mer nar de ville fa battre sjalvkansla.

Vad tycker dina föräldrar om att du är tillsamans med någon som är så mycket äldre (11 år) än dig själv?

Pedram: Så länge hon inte är av viss härkomst torde det vara lungt, trevligt att vara toyboy

Oscar: COOOLT!

Koorosh: Sa lange hon stadar efter sig och ar ren sa kommer hon komma overens med mamma iaf.

Om du var intresserad av en relation med en kille eller någon typ av förbindelse, hur skulle du göra för att "få honom"?

Pedram: Moona? Eller alternativt lära mig om inredning.

Oscar: Jag skulle visa min enormt fina pung

Koorosh: Jag skulle flasha mina boobs. Jag lovar det funkar. Prova! Speciellt ni tjejer.

Vad använder du för mirakelprodukter i ditt otroligt vackra hår?

Pedram: Botox ladys, it's just faaab! Uppmanar alla att göra det!

Oscar: Salt, Peppar, Smör.

Koorosh: Vet inte riktigt vad det heter, men jag larde mig det fran den dar filmen… vad hette den nu igen…? ”Den dar Mary”!!!

Vad är det värsta du kan tänka dig politiskt sätt?

Pedram: Skulle det inte vara konstigt om en svart man blev president i USA, ungefär lika konstigt som att Finland skulle skaffa sig en kvinnlig ledare. Nej nu svamlar jag bara!

Oscar: POLITIK

Koorosh: Kapitalism! Jag hatar det. Varfor ska man vilja ha sa mycket nar allt man behover ar en bit knackebrod och lite karlek.

Jag undrar om dina föräldrar brukar läsa din blogg och isåfall vad tycker de om din blogg?

Pedram: Min mamma googlar bara, gärna busstider!

Oscar: Dem tycker att jag e fett med häftig "JAO".

Koorosh: Jag forsokte beratta om den en gang, men mamma avbrot mig och sa; ät din mat!

Vad tycker du om norrlänningar?

Pedram: Vet inte, inte sett det???? Norrläningar som att det finns, vem fan försöker ni lura!!! hahaha!

Oscar: Ett ärligt och skönt folk.

Koorosh: Åh gud va söta!

Jag minns att du skrivit tidigare att du inte är feminist - varför är du inte det?

Pedram: Då får man juh inte ens ansa, ohygieniskt!

Oscar: För att dem är bitterfittor.

Koorosh: Va, jag brukar inte alls bära BH när jag ar ensam.

Varför är du moderat?

Pedram: kändes lagom!

Koorosh: hahaha, get it ”lagom”

Tycker du att det är fel att vi har ett kungahus, där man ärver sin titel och därefter FÅR pengar av staten?

Pedram: är han kvalificerad och inte blivit inkvoterad så är det lungt, hur söker man den posten? nått bemaningsföretag kanske????

Oscar: Nej antingen föds man till det eller inte.

Koorosh: Nej, man far ju 70 oskulder nar man dor som muslim. Ratt ska va ratt!

Varför är du stolt över att vara överklass? Tänker du någonsin på att det finns människor som inte har det lika bra som du?

Pedram: kan hända att jag skippar kanelbullen om mofsque ringer och påpekar hur hungrig han är. cuz i wanna do my share!

Oscar: Jag är inte överklass jag e fan tungviktsklass. ja Fyfan absolut

Koorosh: Va fan e Oscar hög eller?

Är bloggen ditt arbete eller bara en kul grej som för de flesta andra?

Pedram: Kan man jobba på bloggar? hur fan kommer man dit? tänk efter lite innan ni ställer era frågar.

Oscar: Både och.

Koorosh: Ich bin ein Blogg-gestapo

Hur många pojkvänner har du haft? När blev du av med oskulden?

Pedram: Jag väntar tills jag gifter mig, för min blomma e speciell. Och om många pojkar får plocka den samtidigt då kommer den bli sjuk, kloromydia, och den sköna levande färgen du en gång haft försvinner. glöm inte att du måste älska pojken innan han sniffar blomman, annars kan man dö, och de e helt sant de!

Oscar: Wtf? no homo!

Koorosh: Va, jag brukar inte alls bära BH när jag ar ensam.

Vem är din bästa vän?

Pedram: karlsson på taket, men han sitter numer i min källare och trycker i sig pommes fritzels.

Oscar: Peter Petrelli

Koorosh: Jesus

Vad är du mest nöjd med på din kropp respektive minst nöjd med?

Pedram: de svaren som får dig att suga min kuk!

Oscar: Mina Tår, Min Penis

Koorosh: Mest nojd ar jag nog over mina öron, de ar perfekta. Minst nojd ar jag over mitt navelludd. Jag upptacker den alltid vid de mest olägliga tillfallen.

Varför tror du att så många har någonting emot dig?

Pedram: jag bad dem nyss suga min kuk din jävla pajas!

Oscar: Im the shiet, u dont gotta belive just ask yo bitch!

Koorosh: Ok, Oscar ÄR hög!




Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: