april 03, 2009

sigh penis

Idag ar helt enkelt en san dar dag. En san dar dag dar all motivation ar borta och man ligger bara pa soffan som en dod fisk.
Jag har massor att gora, men ju mer jag inser att jag borde gora allt, ju mer skjuter jag upp det.
Tidigare idag oppnade jag min Options, Futures, and other Derivatives, for att efter 5 minuter senare sla igen den, ta pa mig skorna och ut genom dorren. Jag spelade lite Eagles pa iPoden och kopte persisk mat. Lite luft och soulfood borde hjalpa.
Men nu fem priller senare ligger jag anda livlos i sangen och lyssnar pa Smokey. Inte ens han kan hjalpa.

Det har var ett annorlunda inlagg har pa bloggen. Ingen bullshit, bara ett arligt, trakigt inlagg. Men vad har man en blogg till om man inte kan skriva av sig ibland?

Ska spela lite Starcraft nu. Kanske hjalper. Jag vet det ar en fredagkvall, men I'm a Geek, Remember?!

/ feizi


Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag spelar också starcraft ibland när motivationen försvinner. Hey, vad ska man göra åt saken. /A

whats1000@hotmail.com sa...

eller hur? nu kanner jag mig inte lika mobbad langre.

/ feizi