april 23, 2009

Rick Ross - Deeper Than Rap

Ibland så stannar man upp och kanske funderar ett tag, ibland så går man bara på som vanligt.
Oavsett om du oftare funderar än går framåt så får du inte missa Rick Ross Nya album.
Nu är ju inte jag något större fan av Ross men hans nya platta Deeper Than Rap är en riktig banger. Den innehåller väldigt mycket förspels låtar i min smak med en blandning av lite soul där både John Legend och Robin Thicke gästar hans skiva.
Andra gäster som Nas, Kanye West, Ne-yo, Lil Wayne är också med, men det är inte dem som gör att jag skulle köpa skivan, det är beatsen som faller mig i smak.

Det är två specifika låtar på plattan jag vill du som läsare ska uppmärksamma

3. Magnificent Feat John Legend
5. Usual Suspects Feat Nas


/Bätz

THOUSANDWHATS - EN BLOGG AV 3 KILLAR FRÅN VÄSTERÅS
Dela detta inlägg på Facebook
Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: