april 28, 2009

Småflickor har sex i Västerås

Jag blev lite inspirerad av BNF's inlagg om hur folk har hittat till deras blogg genom "roliga" sokord pa Google.
Jag kan sla vad om att vara sokord ar mycket roligare, eller konstigare beroende pa hur man ser pa dem.
Jamfor sjalva.

Har ar vara roligaste/konstigaste sokord fran Google:

världens längsta penis

gang bang

blonda greker

privat porr

Anna Isacsson

Emelie Loven

Sanna Folgerö

småflickor i omklädningsrum

male bondage

västerås porr

västerås syndromet

xxx ass


Nu tror ni sakert att vi bara hittar pa de har orden, men jag lovar att inga altereringar har gjorts. Detta ar sanning.

Ha fatt detta sagt, sa kan man bara dra slutsatsen att det tydligen finns nagot som heter västeråssyndromet, vilket betyder att smaflickor (som enligt vara uppgifter heter anna, sanna och emelie) har sex med blonda greker i omkladningsrum. En gang bang helt enkelt, dar grekerna har jatte stora penisar.

Serios blogg vi har va? Kanske borde lagga ner, det har haller inte.


/ feizi





THOUSANDWHATS - EN BLOGG AV 3 KILLAR FRÅN VÄSTERÅS
Dela detta inlägg på Facebook - Följ min blogg med bloglovin

3 kommentarer:

aNNA sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! "där grekerna har jättestora penisar XD
faan om ni lägger av med bloggen!! den är ju dagens höjdpunkt 8)

feizi!- jag är din kusins kusin XD (det lät bara så kul att skriva XD)

Anonym sa...

hahahahahahahahahahah
you made my fuxxxx day !

Tack för ett gott skratt


/ Nurse P

Anonym sa...

Åhh varför blev jag indragen i dehär!!!!!:)

Bara för att Pauls pappa inte kan flytta från villan för att han har en kollonilott på tomten!!


Eller att vi inte har nå val, så vi blir hos borg.
På valborg!

Men jag vill inte ha sex med en jättestor grek med massa penisar. verkar bannnaalllt.

/ Emelie Lovén