april 24, 2009

Min första kärlek

Trodde aldrig denna dagen skulle komma, Jag tror jag är kär. Anledningen till att jag tror det är kärlek beror på att jag kände fler kroppsliga överraskningar på några sekunder än vad jag gjorde under hela puberteten. Steget jag tog innan jag såg henne lät som en cymbal och helt plötsligt försvann den verklighet jag en gång känt till. Alla visuella smekningar hon medförde gav mina pupiller orgasm och jag fick helt plötsligt en djupare förståelse för marvin gays texter. Mina fingrar trummade till toner som inte kan höras av människor och jag fick Michael jackson ryckningar i axeln. Helt plötsligt började the most beautiful girl in the world spela i bakgrunden och jag kunde inte annat än att dra iväg ett prince woohoohii i falsett. Något jag inte borde ha gjort då hon hörde mitt försök till sensuellt verbalisering och gav mig en sluta vara en sån idiot look. Lika snabbt som lågan tändes släcktes den igen och jag sluggade mig hem under den dystra solen samtidigt som jag glömde köpa mjölk. Så nu sitter jag och gråter manstårar och äter kornflakes utan mjölk. Det är torrt!

/Sasan

THOUSANDWHATS - EN BLOGG AV 3 KILLAR FRÅN VÄSTERÅS
Dela detta inlägg på Facebook
Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar:

aNNA¨¨ sa...

haha Go for that girl, man!!