april 14, 2009

En tvåbent hund på rohypnol

Idag ar jag arg. Arg pa manniskor. Kanns som att jag ofta ar arg pa manniskor har pa bloggen, men med all ratt. Scheisse vad dumma de flesta ar (PR! jag skrev inte alla). Och varje gang jag blir sa har arg pa manniskor vaxer min karlek for kapitalism. Mmmm.. hor ni hur vackert det later. Vi sager det en gang till tillsammans, langsamt.. K A P I T A L I S M.

Idioten bakom kassan som ror sig lika sakta som en tvåbent hund pa Rohypnol, åsnan i affaren som sager att mayonnaisen ar slut for att jag 3 minuter senare ska fraga nagon annan som gar och hamtar den at mig, uteliggaren som tigger pengar bredvid bankomaterna. Ni existerar inte for mig, ni kan lika garna vara doda. Ni fortjanar den laga lon ni far och den usla livsstandarden.

piiis out / feizi


Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: