april 01, 2009

Liberalsim - tidernas spratt

Jag vet att det har borjar bli lite uttjatat. Men sen Oscar tog upp det har med The New World Order shit sa maste jag bara fa det har ur mitt system och fa det undanstokat.

Vi borjar med ordet propaganda.
Fastan manniskan ar top of the food chain sa ar den laskigt primitiv, pinsamt primitiv. Tank pa det, vi har kroppar som borjar ruttna fr.o.m. att man blir 25, och vi har sma vardelosa hjarnor som klarar av zit. Och for att inte tala om att den ocksa kan manipuleras till vad som helst.

Fri vilja och liberalism betyder bajs nar vi har marknader som styr oss in i olika utbildningar och kanaliserar oss till vara karriarsval. Vi gar t.o.m. till en viss restaurangkedja nar vi egentligen tycker om en annan.
Darfor spelar det ingen roll att manniskan kan valja, for det ar inte ens manniskan som valjer.
Aldrig nagonsin skulle en svart man bli vald president i USA, I USA(!!??), om det inte vore for propaganda.

Och apropa en svart president, sa bet jag mig sjalv i tungan under hela presidentvalet nar alla naiva personer spekulerade om skillnaderna mellan Obama och Mcain, varfor den ena var battre an den andra, varfor det var sa viktigt att Obama skulle vinna.
Here's a newsflash for you. DET GÖR INGEN SKILLNAD!
Folk vet att varlden styrs av pengar, men problemet ar att folk inte forstar att varlden styrs av pengar.
Vart kommer alla pengar ifran? Jo, de kommer fran landets riksbank. Och det viktiga har ar, det valdigt fa manniskor vet, att riksbankerna i varldens industriländer ar helt sjalvstandiga. D.v.s. att de inte styrs av regeringen. Da undrar ni varfor? Men det ar ett helt inlagg i sig. Det enda ni behover veta ar att de ar det.
Allt som regeringen "bestammer" maste finansieras. Och det bidrar till ett valdigt onyttigt beroende av riksbanken.

Ta nu alla dessa pusselbitar och lagg ihop det, sa kommer ni forhoppningsvis forsta att varlden inte styrs av en svart man i USA, den styrs inte av en polsk jude i Frankrike, inte heller av en overviktig skotsk man i England. Den styrs av de som förser varlden med pengar, namligen de som star bakom riksbankerna. Vilka de nu ar.
Inom en snar framtid kommer alla stater och regeringar utplanas och ersattas av stora foretag. De som har pengar.

Syftet med det har inlagget ar egentligen inte att andra nagot, då 90% av er darute ar primitiva idioter. Syftet med det har ar väl att visa att jag ar mycket smartare an er.
Men kanske, bara kanske, kommer jag nå ut till atminstone nagra personer och upplysa dem till en mer insiktsfull tillvaro. Det ar val fint.



Nej, ni behover inte tacka mig, det ar mitt nöje / feizi



Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: