april 07, 2009

RÖN

Jag alskar att ge. Nar jag gillar en person sa overoser jag den med allt jag forfogar over. Nu ar det inte mycket, men det racker gott och val med bara en enkel sak som en komplimang.
Men ar det nagot jag hatar ar manniskor som fiskar komplimanger. Speciellt tjejer. Ni vet nar de oppnar en extra knapp pa blusen och star och åmar sig etc. etc. listan pa vad de gor for att fa uppmarksamhet ar lang.

Men nu handlar det har inte om vad jag gillar och ogillar, utan om att tjejer som fiskar komplimanger och ar, det jag vill kalla for, uppmärksamhetspundare® maste vara enormt osakra och ha valdigt daligt sjalvfortroende.
Att manga tjejer har daligt sjalvfortroende ar val ingen hemlighet, men man kan enkelt sålla agnarna fran vetet nar man marker att de suktar efter uppmarksamhet.

Sen slog det mig. Alla dessa uppmärksamhetspundare® som jag har tagit hem under mina dagar och haft sex med har varit katastrofala i sangen. Vilket ar logiskt, da dessa tjejer ar osakra.
Om man bortser fran vad alla finniga tonaringskillar ar ute efter, sa ska val en tjejs skills i sangen vara the alfa and the omega nar man valjer att ha sex med henne, an att hon bara ar snygg.

Jag traffade en uppmärksamhetspundare® i helgen. Hon fick nobben.

/ feizi


Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

I hear you, ett av mänsklighetens och speciellt denna generations största sjukdomar är just avsaknad av självförtroende. Dock vill jag påpeka att detta INTE är helt genus bundet. Att tjejer är mer fukkade kanske stämmer om det nu skulle finnas en skala. Men lord vad jag har sett osäkra killar som spänner sig sååå hårt på tex gymmet eller krogen så fort de ser en i deras ögon snygg tjej att de knappt klarar av att stå rakt. Det är kanske de ytliga som bör hooka med de brudarna du skriver om. Så skulle kvoten för oss att träffa en av de minska. Det borde finnas en förmedling av ngt slag för de.
www.nollsjälvförtroende.se

Det sjukaste av allt är att samhället har år efter år hjälp till att skapa detta, media har sin roll och den är kraftfull! fukk it our generation is screwed

Med detta hoppfulla avslut säger ja tack för ditt inlägg. Bra start på morgonen :) Där hoppade 6 till från bron efter vårat muntra start. hahaha

/nurse p