mars 30, 2009

En torr upplevelse!

De flesta killar jag känner tvättar inte händerna efter att de har kissat. Usch vad äckligt tänker du som kvinna och förbannar dig över mannens snusk fasoner samtidigt som du lovar dig själv att aldrig mer ta på en kille (yeah right). men om vi skulle vara sakliga och analysera ett toalett besök som enbart resulterat i urinering, torde det inte finnas någon egentlig anledning att tvätta händerna. Som kille tar man bara på snoppen när man kissar och rör alltså inte vätskan på något sätt. Ibalnd kan det dock ske en olycka som leder till att handen får sig en liten dusch, men självklar tvättar man då den handen. Men det vore inte orimligt att anta att de flesta toalett besök inte resulterar i fuktskador utan är en relativ torr upplevelse.

Om jag utgår från min egen penis, vilken är en bra måttstock i förhållande till gemeneman, är den relativt ren. Jag duschar dagligen och ägnar mig inte åt allt för många sexuellt avvikande aktiviteter.

Som alla andra killar så tar jag på den dagligen, dels för att han inte skall känna sig allt för ensam och dels för att kontrollera att den finns kvar. Något som alla killar jag känner gör. Om man som kille inte tvättar händerna efter dessa vardagliga penis aktiviteter, varför skulle det då vara fel att hoppa över handtvättningen efter ett tortt och lyckat toalett besök.


Nu tar jag mig friheten att inte hålla igen när jag skriver. För det första är det så, att det enbart är killar med väldigt små penisar som tvättar händerna varje gång, efter ett toalett besök. Detta eftersom risken för att de pissar på handen blir så mycket större med en liten kran. Och till fröken som fortfarande tycker det är äckligt, trotts min vetenskapliga förklaring. Det är faktiskt du som tar äckelkranen i munnen, sen har du mage att klanka ner på att vi inte tvättar händrna när vi tagit på den. Jag betvivlar att fröken renligheten borstar tändera efter varje oral incident.

/Sasan

Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

5 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe.. ditt inlägg är sjuk men sann. hehehe

Elisabeth sa...

http://www.finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1099283

Anonym sa...

nej, du har rätt, det är inte era genitalier som är så att säga, äckliga.
MEN, ett stort men, det kan ju ändå vara rätt hygieniskt att tvätta händerna då och då iochmed allt annat äckligt man tar på konstant. för att dra ett exempel då så t.ex. handtaget till toadörren...? eller har jag fel?

Vicktoria sa...

Guud vad roligt!

;)

Anonym sa...

assaå det finns juh trots allt alternativ till två och vatten. blir så trött på alla bakåtsträvare som bestämt hävdar att det bara finns ett sätt att göra saker på. De e inte så att jag e äcklig och struntar i att rengöra mina händer. ibland så torkara jag av mig på byxorna alternativt sjalen! så de så!

/Sasan