mars 01, 2009

Vinn en Middag!

Vissa perioder av mitt liv kan jag jobba heltid, engagera mig i två projekt samtidigt som jag pluggar och tränar. Men de sensate dagarna har inte alls varit lika duktigt. Jag har struntat i att koka kaffe för att jag tyckt det varit för jobbigt. Jag har snart bara ett par rena kalingar kvar men jag orkar varken köpa eller tvätta.

Om någon lyckas lista ut varför jag och förmodligen många andra fungerar på detta viset, please do tell. Jag vill dock inte höra nån jävla klyssha, utan kom med nått nytt. Om det visar sig att någon lyckas göra en psykoanalys som leder till en vettig förklaring, lovar jag att bjuda på fin restaurang med tillbehör. Koorosh och oscar, er bjuder jag på plusmeny!

HELP ME!!!!!

/Sasan

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

3 kommentarer:

Anonym sa...

inte för att låta dum, men vad har du för stjärntecken?

Unknown sa...

pedrams stjärntecken är amöban...

Anonym sa...

aldrig tänkt på att de kan bero på mitt stjärntecken. det måste juh nästan ha något med stjärnonas position gentemot jorden och min kosmoskänsliga aura att göra. Nej, skoja bara jag är tvilling, please heal me, kastar t o m in en macflurry som efterätt!
/Sasan