mars 13, 2009

Fredagslistan v11

Återigen dags. Här är veckans lista.

Plus

Oscar: Joaquin Phoenix för hans utbrott på en nattklubb i miami, kan vara det mest bisarra och roligaste jag sett!
Finns uppe på aftonbladet kika in det.

Pedram: Endel skådisar och deras förmåga att hålla monologer levande under längre tid. Tänker främst på James Spader och Al Pacino

Koorosh: Josefin Bornebusch for att hon har borjat medverka i Parlamentet. Inte for att hon ar overdrivet rolig, men for att hon overraskade mig. Jag tycker om att bli overraskad.

Minus

Oscar: Kan bara fucking vintern försvinna???

Pedram: Sluta aldrig förundras av hur dumma endel politiker kan vara. En politiker i USA vill införa utbildning innan man tilldelas rätten att få dricka alkohol. Han likställde det med körkortet och menar att de är lika ovettigt att tillåta folk dricka utan ett tillstånd som att låta folk köra utan körkort. IDIOT!!!!!

Koorosh: Har egentligen ingenting jag vill gnalla over denna vecka, men om jag nu maste sa vill jag bara saga till alla engelsman att de ar idioter for att de inte har ordentligt smaksatt kolsyrat vatten och att denna mening blev javligt lång.


Trevlig Älg på er /






Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är besatt av listor så keep em comming. Plus tack för fettt skön musik på IPOD. Den slår Amir o Mohsens musikval med hästlängder:)

/Nurse P

whats1000@hotmail.com sa...

tack sa mkt nurse-p. vad sags som att du gor listan till nasta fredag!? hor av dig pa varan email!

Anonym sa...

word!


xoxo / nurse p