mars 04, 2009

Manliga Krogluder!

Jag är faktiskt jävligt glad idag, jag är en ganska glad person i allmänhet tror jag.

Det som gör mig bitter är:




  1. Snåla Människor Speciellt dum-snåla människor, dem som inte kan själva välja utifrån vad som är ett behov ifrån ett nöje borde faktiskt anses som en pedofil och straffas minst lika mycket.

  2. Förmögenhetsskatt, det e bara ren bullshiet som någon jävla fattiglapp kom på för att lyckas leva på andra.

  3. Manliga krogluder, Vissa av er ser möjligtvis bra ut det kan jag erkänna, Men att komma ut på krogen sliskiga och påtända när man har fru/sambo/flickvän etc, varje jävla ons,fre,lör För att få ligga så skäms jag fan själv för att vara en utav erat kön. NI ÄR DJUR!

  4. Kvinnliga Krogluder, Vissa av er ser möjligtvis bra ut det kan jag erkänna, men att fixa till sig så jävla extremt varje ons,fre,lör och kanske gå hem med någon av dem manliga hororna är ju bara pinsamt, att ni lyckats falla för dem typerna gör er själva till misslyckade och kanske klamydia bärande idioter.

  5. Sist men inte minst dessa "Fashion Knowing What I Put On People", ja det ni inte har innanför lär ju ni fanimej dölja.

FREAKS!!!



/Bätz










thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: