mars 10, 2009

Student 09

Varje ar kommer det en ny generation av ungdomar som debuterar i krogenlivet. Ungdomar som iar ska ta studenten. Och varje år andras de lite grann, dels mentalt och dels utseendemassig, vilket framst beror pa att glipan mellan mig och 19 aringar blir storre och storre for varje ny kull.

Detta år märker jag en ny grej hos dessa ungdomar. Se ifall ni ocksa kan hitta den gemensamma faktorn.











/ feizi


Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå! Tycker det är lite tråkigt att ni inte lägger upp några bilder på eran snygging utan väljer småttingarna på Pluto istället... skärpning!

Anonym sa...

asså jag bara måste säga att jag typ bara dör för Martin som är med på bild 4! MARTIN! om du ser det här så ring mig! du fick mitt nummer efter att du tog Sofia Karlssons nummer (hon med med brösten från SP3D på RU)! jag med ögonen du vet som du sa att du tyckte om. XOXOXO

Anonym sa...

Martin, om du laser det har, FETT av dig. Och forlat for att jag retade dig for din frisyr, det var inte meningen att du skulle se :)

S. vi ska skarpa oss jag lovar. Under tiden kan du val kika lite pa nip/tuck eller nåt.

Anonym sa...

Ja, jag har väl inga andra alternativ antar jag!