mars 12, 2009

Blogg Kleptomaner.

Sen ett antal inlägg tillbaka så listade jag ut att jag e så fucking underbart jävla cool.
Folk rensade sina facebook listor, en annan idiot från andra sidan jorden kopierande i princip hela mitt blogginlägg och gjorde om det på engelska i stället, Vilken jävla idiot hehe, - Im the shiet bitch, Not you!

Du kan vara en blogg kleptoman men du kan aldrig lura mig. Du kan heller aldrig ens bluffa bort något med bortförklaringar för jag synar inte skiten.
Har inte skrivit på ett par dagar nu men ska försöka att göra lite ändringar på det, jag är inte i drömmarnas värld längre utan i ett väldigt kreativt stadie där jag utvecklas mer och mer i min passion.

Tills dess Fuck you!

/Bätz




Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: