mars 30, 2009

and that's how it's done

Jag kanske borde inleda detta inlagg med att be om ursakt. Be om ursakt for att jag inte skrivit pa evigheter. Men till mitt forsvar sa ar jag faktiskt en student och maste plugga lite då och då. Observera då och då! Jag ar nog inte den som sitter och pluggar flera timmar varje dag och graver ner mig i bockerna, for det suger namligen att plugga, oavsett hur intressant ditt amne ar.
Och just p.g.a. att jag inte ar den mest hangivne studenten sa innebar det att man far gora 8h pass dagarna innan en deadline.
Och en deadline ar precis det jag har haft. Jag har namligen just lamnat in min avhandling. Jag har t.o.m. 6h till godo. En enorm lattnad. Sa nu ar det bara att satta igang och plugga infor mina finals.
2 months until graduation.

ses sen / feizi



Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: