mars 14, 2009

Våran egen Timbaland!

Alla som känner mig vet hur lätt jag har för att såga saker till och höger och vänster. Men samtidigt har jag en tendens att kunna lokalisera talanger, vilket i sig är en ganska värdelös talang. Jag kan omöjligt bevis att jag har denhär världelösa talangen, utan ni för ta mig på mitt ord. Tror det beror på att det krävs ganska mycke för att beröra mig, vilket resulterar att det bara är det absoluta bästa jag uppmärksammar.

Min senaste "upptäckt" är en lokal person vid namn Miran Handzar. visserlige har jag något färgade glasögon när det kommer till honom eftersom han är en väldigt god vän till mig. Men samtidigt kan jag inte förbise det faktum att han de senaste åren har utvecklats något fruktansvärt. Om han från början inte hade "the gift of rythem" har han fan genom hårt arbete skaffa sig det.

Så håll ögon och öron öppna för Firth Project och sköönt producerade beats från våran egen Timbeland, Miran Handzar!

Remember where u heard it!!!!

/Sasan

http://www.myspace.com/firstproject

Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: