mars 19, 2009

Krogjobb.

Just nu är klockan 03.37 på morgonen och jag ligger med min laptop i sängen.Anna ligger och sover brevid medans jag är jätte pigg och bara känner för att leverera ett dagligt men ganska personligt inlägg.
Jag slutade jobbet för ungefär en timme sen, och för att summera kvällen så var det väldigt lite folk ute på krogen, men det behöver inte vara något negativt menat för att i vissa fall är det lite men samtidigt rätt och roligt folk ute, och
jag som person själv föredrar stämning före mycket folk.

Jag ser samma gamla och nya ansikten varje kväll, jag ser fulla och nyktra. Jag ser slisk som fräscha, jag ser glada som arga och även något bråk till ett hångel då och då.

Detta inlägg är menat till några personer som för alltid kommer ha en plats i mitt hjärta på ett eller annat sätt, en gång i tiden har vi varit främlingar men nu ett riktigt mega gäng.
Jag vet dock att ärligt talat så finns det fan inga som har haft så roliga krognätter som oss, ni vet vilka ni är och snart är vi alla förenade igen.
Mannen som äter med två gafflar är jävligt saknad, men just nu så känns det som att han är bara bitter och jävligt sur på mig jag kanske har fel.

/Bätz


Dela detta inlägg på Facebook

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är inte sur på mannen som äter med två knivar. anledningen till att jag är bitter är för att jag inte är hos er.
snart är allt över och vi kommer återförenas igen.

1