mars 06, 2009

Fredagslistan v10

Battre sent an aldrig.

Plus

Pedram: slampiga brudar som ser till att killar som jag får ligga!

Oscar: Att jag äntligen kommit till ro med mitt ovanliga tycke för småflickor.

Koorosh: Jag har inte bestamt mig an om Hayden Panettiere ar snygg eller inte. Jag ser henne som en liten sot flicka som man tar ut och bjuder pa glass, vilket tar bort lite av sexigheten. Daremot gillar jag att hon tydligen vet vad hon vill ha och inte later nagot hindra henne.

Minus

Pedram: slampiga brudar som inte ligger med mig

Oscar: Att folk inte har förståelse för mitt tycke för småtjejer. Det är ju 2009 för fan.

Koorosh: Alla ollon som inte anvander blinkers nar dom ska svanga i korsningar. Nar jag star och vantar for att korsa vagen då jag tror att dom ska kora rakt pa, sa svanger de helt plotsligt. Sa jag kunde egentligen ha korsat forlangesen. Jag hoppas att ni kraschar och dör.





thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: