december 12, 2008

Fredags-listan v50

Bra

  1. JCVD

    Hogst pa listan denna vecka ar utan nagra som helst tvivel Jean-Claude Van Damme. Han har slappt en ny film, som denna gang inte ar, som Pablo Fransico sager, the same crap you've seen over and over and over again.
    Filmen heter JVCD och handlar om hans liv mer eller mindre, med ett litet metaforiskt inslag. Och han spelar sig sjalv. Gar inte att forklara eller gora den juste i skrift, den maste helt enkelt ses.
    JC har varit med i manga filmer, lagbudget och hogbudget, bra och daliga. Men faktumet att han varit med sa lange i vara liv har haft en inverkan pa mig har jag insatt. Nar jag sag filmen sa kande jag allt han kande.
    Dessutom en enastaende prestation, hans basta hittils, om inte en av de battre jag sett. Valdigt gripande och rorande.

  2. Soran Ismail

    Fan va skon kille. En bra substitut for Bjorn Gustafsson.

  3. John Mayer

    Vet att jag ar sen, men jag har nyligen upptackt John Mayer. Hans skiva Continuum fran 2006, ar riktigt riktigt bra. Personliga favoriter ar Belief, The Heart of Life och I don't Trust Myself

Kadaver


  1. Folk som inte andrar sin status pa facebook

    Valdigt forvirrande nar nagon ska ha tjejmiddag pa en tisdag formiddag. Lika forvirrande nar nagon ar lycklig for att det ar fredag, nar det ar sondag natt.

  2. Killar som vill bli Lucia

    Det finns ingen som vill se en kille till Lucia. Dessutom sa ar ju Lucia en popularitetstavling bland tjejer, inte ska vi ta det ifran dem. Vi maste lata naringskedjan ha sin naturliga gang. De fina tjejerna, blir lucior, de medelmattiga blir tarnor, och de fula trostater pepparkakor och lussekatter.

  3. Pedram och Oscar

    Skriv for i helvete!



/ feizi


Las forra veckans lista har


thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

2 kommentarer:

Alterego sa...

Nästa år kommer en reallity tv show med steven segall där han ska vara sheriff och rensa stan från brott.. jag önskar bara van damme kanske vill bli hans partner.. då vill jag påstå att det finns rättvisa i världen.

BTW.. oscar är full som vanligt och nu står han på sigma torget och gör beats.. jag försöktw tala vett i honom men då rimmade han;
Amin din bajs-vitamin.. så jag gick hem.
Pedram är som vanligt på hemligt uppdrag.

whats1000@hotmail.com sa...

hahaha... 1. alla vet att det inte ar latt att tala vett i oscar. jag menar han ar ju trots allt en gangster-rapper. 2. Vad ar det for hemligt uppdrag pedram ar pa? ped, explain urself!