december 15, 2008

I´m Back

Jag har haft oturen att i denna internet orienterade värld vara utan våran webb en längre tid. När jag väl kopplade upp mig igen såg jag att alla mina allierade i den värkliga världen, numera i världen baserad på ettor och nollor blivit mina fiender. Bilder från min tid som ”hormonexperimentsobjekt”, (feel free to quote me on that word) där mitt fashion sense och val av hårvax var lika utvecklat och genomtänkt som nyimporten med plastskjortan, har publicerats.(kolla upp det på facebook)

Vidare går det rykten om att jag är på ett halvsuspekt uppdrag också känt som de mission (tack Amin). Men det kanske mest fruktansvärda är att jag har dragit ett mammaskämt som ligger ute på nätet. Jaha tänker ni inte så farligt, bilderna är juh värre. Nej säger jag och darararar lätt när jag tänker på att skämtet är riktat till koorosh mamma, den enda kvinnan som fått mig att bli rädd på riktigt. Anledningen då var att jag åt en kaka och inte höll en tallrik under utan bara använde mig handen. Men numera har jag lärt mig att de finns små springor mellan fingrarna som man inte kan täta helt oavsett hur hårt man trycker, och nej tummvantar funkar inte heller. Så jag antar att min framtid inte kommer se ut som jag planerat, utan jag kommer avsluta min livskarriär som strange fruit. (kolla upp det).

Im already the four letter word, so here we go!

Vad gäller mitt secret mission är det beställt av vår kära favvo DJ Amin. Jag har tidigare utfört samtliga uppdrag med absolut discretion och förhållit mig fördomsfri och professionell. Men jag känner nu att jag måste rentvå mitt smutskastade namn och återfå mitt rykte som farbror helylle. Uppdraget bestod av en lista med diverse föremål som skulle införskaffa till vår kära vän DJ A. Mer än så vet jag inte och hänvisar härmed frågor angående detta ärende till den primära källan.

THE LIST

2 kg färdigrillad marshmallow
Ett halvt måttband
Fyra pennor utan udd
Tre getter, var av ena skulle vara bilnd
Fyra burkar vaselin och en burk tigerbalsam
Två par knäskydd
Gratiskuponger för hennatatueringar hos någon som kallar sig för ”The Big Tease”
En halsduk med den inbroderade skriften ”anything goes”
En semester bild på Göran Persson när han ler så där som bara Göran kan
Och en loopad fil med sälars parningsläten

Vad gäller Våran andra vän fröken Feizi uppmanar jag er alla om att fråga honom om paddan i skogen som inte blev hans prinsessa. Dessutom vill jag uppmana er att inom kort återkomma eftersom jag imorgon ska till Uppsala och hämta hem min dator där endel godsaker finns. Bland annat utlovas koorosh mitt i en identitetskris där han glömt bort vart han kommer ifrån och rockar da look ala syrian till perfektion. Jag säger bara att kompinationen plattång och volym gör sig bättre på flickor.

Im back!!

/Sasan



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

2 kommentarer:

whats1000@hotmail.com sa...

hahaha, i die! masterverk...

Anonym sa...

Allså fett av dig, jag avundas av din lyrik!

/Bätz