december 13, 2008

Snubben liksom

Igar sa jag hejda till biblan for denna termin. Nar jag var framme vid dorren tog jag fram mitt passerkort och framfor mig star en kille som ocksa forsoker komma in. Han star med sitt kort och drar samma rorelse femhundra ganger utan framgang. Man vill ju tanka varfor denna sate inte vrider pa kortet. Jag tanker, din idiot skynda for fan, hur svart kan det vara. Efter ca 500 dragningar till, lagger jag min hand pa hans axel och sager: mate, you mind if I try?
Jag drar mitt kort, det oppnas och jag gar igenom. Jag tar 4 steg och sen vander jag mig om och ger honom en lang blick rakt i ogonen, som sa, mitt kort funkade och inte ditt, din javla tont. Ga hem och tank om ditt liv.

/ feizi



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

2 kommentarer:

Anonym sa...

a shit vilken jävla tönt han måste ha varit. har inte ens ett kort som funkar.

OCH DUUUUU KANSKE

whats1000@hotmail.com sa...

och duuuuu kanske??? nu hanger jag inte med riktigt!