december 21, 2008

Love u bitchez

Idag ska jag ut och festa med mina väninnor. Girls glöm inte, varannan vatten så mår ni mycket bättre dagen där på. Dagens outfit är är en lagom syndig topp matchat med ett glittrande skärp från ginatricot. har gått ner två steg på mitt skärp, något som är av yttersta vikt, och jag har den helt mirakulösa algdieten framtaget av dom muslimska munkarna att tacka, den är top notch. Girls, ni får heller inte glömma att det är först den tredje killen som raggar på er, oavsett vem det är, som ni får gå hem med, vi vill inte verka för slaaaampiga (gå upp i ton när ni läser slampiga för maximal effekt). Nej nu måsta jag kila och göra mig sådär lagom fabolous så pojkarna vill ha mig men som inte gör flickorna avundsjuka. För det är minst lika viktigt ha väninnor som att få pojkarnas uppmärksamhet. Ha det bäst, love u bitchez!!!

/Pedremina


thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

whats1000@hotmail.com sa...

va fan ar du full eller? haha