december 14, 2008

Wzup Bakfylla!


Var ett tag sen sist både för en bakfylla och för ett inlägg här på bloggen. Har varit ganska upptagen på sista tiden med allt ifrån musiken till att plocka bort ditt glas ifrån baren.

Vad är grejjen med att stoppa in ett finger i munnen, suga på det och sen visa det för mig? Dvs det fula tecknet "Fuck You!"
Det var iaf det som hände när jag på jobbet gick ut på stan för att dela ut fribiljetter för lördagar. Då träffade jag på ett ungt tjejgäng som såg glada ut och fråga naturligtvis dem om vart dem skulle någonstans ikväll. Det slutresulterade i att dem bara gick förbi mig och jag fick det där fingret, sugandet och pekandet medans dem gick iväg utan att ens ta fribiljetterna, tror till och med att hon var en Gothbrud.

Fick gå tidigare igår från Pluto så klockan tolv ungefär drog jag mig upp för en öl i rökbaren, det slutresulterade i tre shots och fyra öl totalt.
Hade inte druckit sen två veckor tillbaka tills igår och jag tror inte heller min kropp var beredd på detta, jag blev faktiskt full hur stört det än låter på det lilla jag drack.
Gled runt och hängde lite överallt, stod och hängde mycket med Amin i hans dj bås där han försökte lära mig lite om övergångar från en låt till en annan, Hade väldigt trevligt iaf.
Jag vet att detta inlägg är nog det absolut tråkigaste jag skrivit i mitt liv men detta är bara början på något nytt ifrån mig, ni kommer snart alla trogna Thousandwhats läsare att bli uppdaterade med ny fräsch musik ifrån Firstproject och ni kommer också bli uppdaterade av videobloggande ifrån oss.


/ - Bätz killen som får ett FUCK U

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: