december 04, 2008

Oral sex

Jag gjorde ett litet personlighetstest idag. Nar jag kom till fraga nr 40 sa blev jag overraskad av det sista svarsalternativet.



Inte suger man av sig sjalv nar det inte gar som man vill. Tvartemot. Om man nu kan suga av sig sjalv, sa maste man vara helt lyrisk over detta och utfora det sa fort man far ett tillfalle, inte minst nar man trakigt. T.ex. nar man jobbar som telefonforsaljare.
Och detta maste val det vara den underliggande anledningen till att folk lagger pa luren pa dig. Kan bara tanka mig hur det ar nar en person blir uppringd av en telefonforsaljare, och allt den hor ar standigt smackande och besynnerliga ljud som kommer fran en person som verkar vara i andnod. Otrevligt!
Jag tror att de som har sammansuttit detta test har ersatt svaret med fragan. Det borde istallet sta:
Fraga: I get down on myself when...?
Svar: When it's my first day as a telemarketer, which is probably why people hang up on me and come with rude responses.

/ feizi



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha!
Du behöver bara ta bort ett av revbenen så kommer du ner!
tack på förhand/ lina anna och pedram(senor)

whats1000@hotmail.com sa...

tack pa forhand??? ar det nagot jag ska gora???

Anonym sa...

Är det valfritt revben eller nån speciell..? För jag tror att jag har gjort bort mig! Skicka gärna ett svar Pedram eller någon annan kunnig inom detta område / Mohsen

Anonym sa...

Det skall funka med vilket revben som helst, och om det fortfarande inte går beror de på annat. Orkar dock inte gå in på de "små" detaljerna... hihihihi vad busig jag är!!!
/Sasan