februari 08, 2009

Frågestund med våra läsare

vilket är erat drömresemål? :D

Pedram: Mechmechistan, ligger mellan finland och filippinerna
Oscar: Ja, jag skulle vilja gå resa in i mitt hjärta :)
Koorosh: *suck* vilken klichig fraga. Och vad fan ska den jatte glada smileyn forestalla. For det ar knappast en jatte rolig fraga, och du kan verkligen inte tycka att det ar sa roligt att stalla fragan.

först vill jag säga att ni är en förebild för mig. och min fråga är hur ni klarar av det här med personer som "hatar" er och säger dumma saker, hur tar ni det? De slänger ur sig taskiga saker som att ni är fula tjocka blabla, så jag undrar hur ni gör för att inte tro på det?

Pedram: Först ber jag dem sätta sig ner, sen börjar förklara hur ord också sårar och hur dåligt jag mår av zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Oscar: Jag säger bara din mamma tillbaka.
Koorosh: Forebild? Vi? Ar det har forsta gangen du laser varan blogg?

plattar ni håret ofta och vad har ni isf för tång? och en liten till fråga. använder ni serum i håret då?

Pedram: Vadå könshåret eller, uhuhuhuh uhh ehh hockey kul!!!
Oscar: Yess tre fyra tre fan ;)
Koorosh: Nej, jag anvander en keps, funkar lika bra.

Vad har hänt med Claudia? :)

Pedram: Hon låg med Koorosh och dog av ångest, eller va det en ny sjukdom som tog henne ifrån oss. Anyways hon e glömd!
Oscar: Hon kände att hon inte riktigt passa in, hon var en bra tjej men du vet det bli svårt att hänga med i tempot med tre gossar som oss.
Koorosh: Hon hade myror i sina byxor en langre tid. Sa till slut fick hon nog och flyttade in i en stack.

Vad skulle ni göra/uppleva om ni fick veta att du skulle dö inom 2 dygn?

Pedram: Håll dig borta från Koorosh så slipper du det problemet
Oscar: Säga till alla man egentligen hatade hur mycket man verkligen hatade dem.
Koorosh: Hoppa fran Vallbybron. Jag hatar att vanta.

Ni verkar ha värsta roliga livet, allt verkar verkligen skit bra! Är det verkligen så? Älskar eran blogg! Kram :)

Pedram: Ja, jag är värsta rockstjärnan, först sitter jag och pluggar på biblan sen skriver jag på ett manus (hehe det rimmar på anus, ni vet resten hockey och sånt)
senare på dan berättar jag vad jag har ätit för mamma (hon e orolig att jag inte äter ordentligt) sen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Oscar: Ey det e fett. Ja det e fett så.
Koorosh: Om definitionen av en rockstjarna ar att man slåss om hur manga kills man kan fa utav en enda granat i BF Bad Company eller vem som ar duktigast pa integraler så, ja!

Är ni generösa med era pengar? Jag menar, ni tjänar ju betydligt mycket mer än en "vanlig" 17åring gör, och jag antar att alla era vänner inte har samma ekonomi som ni, så bjuder ni ofta när ni fikar och så vidare?

Pedram: Jag är drinkludrens favorit, fett med poppis!!
Oscar: Gå I borgen gå i sorgen. Make Money! GET MONEY!
Koorosh: Jag brukar jamt bjuda Pedram pa en Magnum mandel, eller almond som det ocksa tydligen heter.

tycker ni att ni är snygga?

Pedram: Jag har fruktansvärt snygga ben. Brukar släppa ut spirorna på krogen när jag gjort av med alla pengar på drinkluderna. Kavlar upp byxorna, kastar upp benet på bordet och förklarar hur törstig jag är, works every time!!!!
Oscar: Ja är inte ful om man säger så ;) Caaatching! Make hoes, stay with your bros.
Koorosh: Det beror pa.. en lordagkvall eller sondag morgon. Eller vilken morgon som helst for den delen.



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: