februari 13, 2009

Rolig msn-konversation

Jag skriver till min kompis pa MSN, medan han skriver till hans tjejkompis.


minkompis. says:

jag har en tjejkompis som verkar fett dum

minkompis. says:
men hon l‰ser till xxxx p sthlm U

koorosh says:
skenet kan bedra ibland

minkompis. says:
o ja sa just att jag har svÂrt att fˆrst att hon e s smart

koorosh says:
hahahahahaha

hanstjejkompis says: det d‰r fÂr du utveckla

minkompis. says:
hur fan gˆr jag det

minkompis. says:
ibland t‰nker jag inte n‰r jag pratar... oftast n‰r de kommer till tjejer

koorosh says:
hahahaha

koorosh says:
skriv, for att du ar sa snygg.. drarslutsatser †utifran erfarenhet

minkompis. says:
u sneaky fuck koorosh

minkompis. S‰ger till hanstjejkompis:
de s svÂrt fˆr mig att fˆrst att du kan vara smart. inget illa menat..

hanstjejkompis s‰ger: det d‰r fÂr du utveckla

minkompis. Says till hans tjejkompis:
”for att du ar sa snygg.. drarslutsatser †utifran erfarenhet”

minkompis. says:
kopiera klistra

koorosh says:
hahahahaha

minkompis. says:
funkade i skolan, funkar me tjejer

koorosh says:
fett kul

hanstjejkompis says: s bara fˆr att man ‰r snygg kan man inte vara smart?

koorosh says:
skriv: nej, det ar bara en sallsynt ras

minkompis. says:
HAHAHHAHAHAHAHAHA

minkompis. Says till hanstjejkompis:
"nej, det ar bara en sallsynt ras"

minkompis. says:
att hon inte undrar varfˆr jag inte har å ä ö kom jag pÂ

koorosh says:
hahahahahahahahahaahhaahahhahahahaa

hanstjejkompis says:
och du har fÂtt intrycket av att jag inte ‰r s‰rskilt smart, har jag fˆrstÂtt det r‰tt?

minkompis. says:
hon e inte smart nog fˆr o fatta å ä ö iaf

koorosh says:
hahahahahahahahahaha

koorosh says:
jag pissar pa mig

minkompis. Says till hans tjejkompis:
missfˆrst mig r‰tt...

hanstjejkompis says:
nu har du satt dig sj‰lv i en lurig sits min v‰n

minkompis. Says till hanstjejkompis:
nej, jag ger upp.. jag trodde du va dum..okej?

hanstjejkompis says:
vem vet, kanske jag ‰r

koorosh says:
Skriv: nej ,absolut inte jag bara antar saker for mig sjalv ibland, helt utan belagg"

hanstjejkompis says:
du k‰nner mig inte tillr‰ckligt v‰l

koorosh says:
skriv: "och vems fel ar det"

hanstjejkompis says:
det ‰r v‰l ingens fel

koorosh says:
skriv: jo, ditt. jag har ju forsokt. sa vad jag an antar om dig, ar pga av att du inte ger efter.
ska vi ut o kaka middag nangang

minkompis. says:
ja skriver exact som du skriver... i trust u

koorosh says:
haha

hanstjejkompis says:
fˆrsˆker du va sn‰ll nu?

koorosh says:
skriv: tror du jag skulle utsatta mig sj for nagot jag inte vill bara for att vara snall

hanstjejkompis says:
haha vem vet

hanstjejkompis says:
jag k‰nner ju inte dig s bra

koorosh says:
skriv: vi har redan pratat om det har, det ar ditt fel, och det finns bara en sak vi kan gora at det


koorosh says:
skriv: sen har jag faktiskt precis kopt en ny skjorta som jag bara langtar efter att satta pa mig

hanstjejkompis says:
hahaha
men visst, om du ‰r seriˆs med det s varfˆr inte

minkompis. says:
gÂr vi inte fˆr lÂngt nu?

koorosh says:
haha

koorosh says:
jag pimpar ju dig

skriv: annars kan ju du laga mat.. jag tar med en flaska Rom

koorosh says:
maste gitta

koorosh says:
u r on ur own




thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha detta gjorde just min tråkiga föreläsning mkt roligare!