februari 19, 2009

Kaffe??

Nu är jag upprörd igen!!!! Det går fan inte att gå in på ett enda cafe och be om en kopp kaffe utan att få fyra hundra följdfrågor. Vill du ha mjölk, sojamjölk (vafan e de för dumt veganpåhitt), socker, suketter, i glas, mugg eller kopp. FÖR GUDS SKULL GE MIG BARA EN KOPP KAFFE! Det är inte så att jag är på ett bra humör innan jag fått min kaffe, så ta dina idiotiska fråga och stoppa upp dem i dina porer. Det mest logiska är juh trots allt att presumera att kunden vid beställande av kaffe, vill ha en kopp svart kaffe. Och om det nu är så att kunden vill ha mjölk i sitt kaffe får han väl be om det, eller leva med en kopp svart kaffe, om han av någon anledning inte uttrycker sitt önskemål om tillbehör.

Dessutom finns det numera alldeles för många alternativ. Blir förvirrad av alla jävla varianter av up side down mochachockalatte med extra skummad mjölk med en temp av precis 67,6 grader, en nypa b12, en dash av hasselnöt och enbart två fingerdoppningar. Vafan hände med tiden då man beställde en espresso när man skulle vara lite exotic. My homosexual friends i love u, but i still blame u!

P.S. Emelie, sluta lägg skedar i min kaffekopp, om de e nån som borde veta är det du!

/Sasan



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är de såhär p-dow. de går av bara farten. som du du skriver har alla olika önskemål på deras fukking kaffe. va glad att jag inte slängde i en skvätt banansyrup eller häller tabazco i den som jag gjorde med rizas espresso i morse! i morogn ska jag gäöra en latte upsidedown åt dig. grändens mest avancerade kaffedrink!

Om du nu har fobi för skedar försåtr jag varför de aldrig blev vi. Jag älskar att sova sked! i see the moon, P dont want the spoon!


/e-low

Anonym sa...

hahaha,, som magnus harenstam skulle saga: emelie, valkommen in i spelet.

Anonym sa...

kära e-low.

Nu är det så att jag inte alls är en kärlekslös pojke med närhetsfobi. Utan jag har enbart väldigt specifika sked krav. Vägrar av principskäl att sova sked om jag inte får sova lilla skeden. Har under hela mitt akitiva mysliv legat stora skeden och är trött på att aldrig få kli på ryggen. Så vill du få mig i säng, erbjud lilla skeden. Glöm inte, There is no spoon!

/P-dow