februari 03, 2009

What!? är koorosh gay?

Först vill jag tacka koorosh för att han på något obegripligt sätt lyckats gayifiera våran redan suspekta relation ännu mer. Han kunde lika gärna lagt upp en bild på oss när vi springer över en äng hand i hand med bar överkropp, och ja om du vill kan det väll regna också.
Vad gäller våran gemensamma förälskelse tycker jag koorosh verkar se det som en tävling. Alla som känner mig vet att jag skulle aldrig tävla om en flicka, dessutom vet ni hur svårt det är att värma upp mitt hjärta täckt av en gigantisk isegoglasyr. Därför tycker jag det e ledsamt att min bästa vän som jag har "givit så många flickor" vill ta ifrån mig känslan jag får av fröken sophia, och hävdar att, eftersom han upptäckte henne först, ger det honom också ensamrätt till pirr i magen tack vare henne.(jävla cp mening)


I så fall förbjuder jag dig att skratta åt Ali G eller Borat, jag upptäckte han först. Ge fan att äta maten min mamma lagar, jag kände henne först. Tror bestämt att jag var först med att spela basket, så vill inte se dig studsa några bollar. På tal om bollar, så föddes jag innan dig, det i kombination att jag studsa basketbollar innan dig, ger mig större rätt att leka med mina bollar. Så ge fan i mina bollar!!

På grund av dig (absolut ingen annan anledning) kommer fröken Somajo förmodligen aldrig våga träffa nån av oss. Eftersom hon förmodligen kommer se oss som stalkande freaks som kramar hennes bilder i smyg, något jag absolut inte gör, hur skulle de se ut att sitta och krama en datorskärm, nej du hehe. Men däermot har jag sett Koorosh krama en bild på Babben Larsson.

Om ni har möjlighet till det vore jag tacksam om ni bortser från endel av det ovanstånde. Klipp och klistra så jag verkar cool!!

/Sasan

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

du har så många fel, inom så många områden, att det hämmar din utveckling till annat än en felfri människa i mina ögon! kärlek / Mohsen