februari 02, 2009

Lite kär men erkänner det inte!!!

Ibland kommer det fram en person som har det där lilla extra, det där som man inte kan sätta fingret på och därför kallar "det". "Det" faktorn kan uttrycka sig på olika sätt. Zlatan springer runt med sin kroknäsa och skriver poesi med sina fötter medan kurt nilsen, den norska shrek smeker din trummhinna men spräcker dina glasögon. Cleopatra hyllades för att hon var vacker och Fröding för att han lyckades säga så lite men ändå så mycke. Men ibland kommer det någon som lika vacker som Cleopatra vars orginalitet i rösten smeker dig som Nilsens och helt enkelt bara e lite bättre en oss dödliga. Eftersom jag är en billig männsika som uppskattar att få flera sinnen stimulerade sammtidigt kan jag inte annat än att ge henne ännu mer props på våran "väletablerade blogg". Koorosh uppmärksamma henne först, men eftersom jag vill ha en edge i kampen om, "nånting som har med henne och göra och är gulligt men inte för ingående så de blir ceepy" så tänker absoult inte säga kampen om hennes hand eller nått sånt pinsamt. Anyways, personen jag talar om är Sophia Somajo, i brist på en poets ordföråd och förmåga att väva in superlativ i meningar nöjer jag mig med att säga att hon KNÄCKER!!!!

PS. självklart tycker jag inte kaniner bör dödas, jag var bara lite arg igår!!!! Dessutom måste jag erkänna att jag hade fel oscar. Henok växer på en med tiden!!!

/Sasan
thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

Höj din talang för att skriva istället. Den har definitivt det berömda d-e-t.