februari 24, 2009

Vi svarar på ännu mer frågor


Grabbarna pa BrandNewFlavor har stallt sina fragor till oss.

Fråga till Koorosh o Pedram, Ni två lider av det persiska gendraget där ni har extremt mycket brösthår, blir det kardborreband-effekten när ni brottas? och hur kommer ni loss?


Pedram: Fan koorosh sluta vrid på dig, vet du hur svårt det är att skriasdhalkh ashlk alsk lkj fl

Oscar: mmm Pedram, mmm Koorosh… Kardborreband mmm mm, it’s guuud

Koorosh: Vi loser det med att smorja in oss i Patchouliolja. Fan, patchouli rimmar ju pa ghazouli som enligt Borat ar ett sorts djur, men som senare har adapterats av oss till att marka fula tjejer. (hehehe, jag sa ghazouli patchouli hogt for mig sjalv)

Opposites attract, men seriöst så är ni tre på minussidan allihopa, Hur träffades ni tre egentligen?

Pedram: Vi träffades på minussidan, hallå!?

Oscar: Genom Match.com

Koorosh: Vi kan inte umgas utan att ha en recension av Aftonbladet med oss.

Ni verkar ha så skoj ihop, är det en uppbyggd fasad eller är det äkta?

Pedram: Det är en äkta fasan, hahah jag skrev fasan. Det blir juh inte riktigt rätt, men fruktansvärt kul. Hehe, det går att uttala det som fa(r)san fassan också, fast med med läspning. Gud va kul man kan ha med ord ibland

Oscar: There is no spoon.

Koorosh: mmmm Spoon…

Har ni velat ha eller haft nå husdjur, och vad?

Pedram: Jag e uppvuxen med både morsan och Fasan! HEHE ordvits. Det värsta är att jag tycker det är kul på riktigt.

Oscar: Ett murmeldjur skulle nog inte vara så pjåkigt.

Koorosh: Men duuuh. Jag dras ju med två åsnor helatiden.

Hur förklarar ni er fetisch gentemot strumpbyxor á la stay up modell?

Pedram: Använder det som substitut för kaffe.

Oscar: Du får mig att svettas nu.

Koorosh: Du verkar veta mycket om oss, hur kan du vara sa saker och anta att vi verkligen har denna fetisch om ens nagon overhuvudtaget.

Ni har alla så perfekt hy, har ni nått tipps till oss dödliga som aldrig kommer ur puberteten?

Pedram: Puberteten kan vara väldigt charmig. Lite rödflammig i ansiktet, skriker utan anledning och dålig snoppkontroll. Eller vafan där kan du juh inte fastna, det är lika illa som att fastna i 80-talet.

Oscar: Le brett och låt någon göra en facial på dig ;)

Koorosh: Gor som prostituerade. No kissing.

Vad skulle ni ta med er till en öde ö om dagen skulle komma då ni blir strandsatta?

Pedram: Jävla jobbig mening att läsa. jag skulle nog ta med glassbilsmelodin, blir alltid glad och lite smått kåt när jag hör den. Fråga mig inte varför.

Oscar: En kanot

Koorosh: Om fragan hade stallts pa engelska hade man tolkat Oscars svar som; kan inte. Fatta vad forvirrande det hade varit.

Ni träffar tre tjejer, en är sjuuukt snygg, en duger då klockan är ca 03:24, och en är rätt ut sagt skadeskjuten, hur ser uppdelningen ut?

Pedram: Vi tripplar den skadeskjutna.

Oscar: Im almost a married man ffs!

Koorosh: Oscar ljuger. Vi hade tripplat den skadektjutna.

Hur kommer det sig att Pedram är så överlägset mer atletisk än er andra? jag menar.. kolla på basketplanen bara!

Pedram: Jag ser till att vila ordentligt och länge mellan träningspassen. Men hemligheten ligger i att jag egentligen är en grekisk gud från Tessaloniki.

Oscar: På basketplanen kanske..

Koorosh: For att han far ligga mycket mer an oss. Jag har torka, och Oscar ”is almost married”

Det har varit på tapeten med kvinnovåld, hur tar ni ställning gentemot detta?

Pedram: Tycker de ska få slåss precis lika mycket som männen.

Oscar: Folk får det de förtjänar ibland.

Koorosh: Man slar inte en kvinna… forutom nar hon snor dina nycklar till din lamborghini. Da ska det fan smallas.

Vi vet alla att ni har haft tuffa uppväxter och inte direkt växt upp i lätta områden, hur har det påverkat er som personer?

Pedram: Hugger folk utan anledning ibland, nej skämt och sido. Vill passa på att be Britta 68 om ursäkt. Men böjd låter väldigt mycket som bög, så hon har egentligen bara sig själv att skylla. Tänker inte alls be om ursäkt till den där jävla russinshoran. Hoppas hon snubblar i en vattenpöl och blir överkörd av en unge som fortfarande har stödhjul på sin cykel. Du vet de där små jävla skithårda hjulen med minimal yta. Tycker jag för det mesta är som en helt vanlig 25-åring.

Oscar: Lätt, Thuglife!

Koorosh: De som har sett mig supa pa vodka vet hur. Get outtama way.

Alla hjärtans dag var inte för längesen, tipps till hur vi förgyller den med våra älskade?

Pedram: Bästa sättet att förgylla dem är nog med lite golden. U asked!!!!! ( ja jag vet att det står den, men skämtet är inte lika kul om man pissar på dagen)

Oscar: Eat my Woman, Make love to my woman, Fuck My woman.

Koorosh: Du fragar fel person kompis, helt fel person!

Om du fick byta namn två veckor, vad skulle du heta?

Pedram: Esteban, behöver du ens en förklaring.

Oscar: KOPED En blandning utav Koorosh och Pedram

Koorosh: Juan Pablo. Har alltid velat bli forknippad med en Colombiansk knarkkung.

Beskriv din drömkvinna med 22ord.

Pedram: Räcker med 3. Döv, stum, blind.

Oscar: shiet sluta.

Koorosh: Nar jag traffar henne i sommar ska ni fa se henne. Da far ni en beskrivelse pa 1000 ord.


thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

1 kommentar:

Anonym sa...

Humor-tisdag är tillbaka med ett nytt roligt klipp!

Ta gärna en närmare titt på http://urflippat.blogg.se

MVH
Sture