februari 02, 2009

Jag och min Pedram**

Jag och Pedram har kannt varandra sen tidernas begynnelse och varan vanskap har med tiden utvecklats och blivit till nagot helt extraordinart. Det var langesen nagon kunde saga att jag och Pedram endast ar vanner. Vi ar inte ens broder. Vi ar mer an sa. Man kan saga att vi tillsammans har vuxit upp till en entitet. Om det nu har varit frivilligt eller ej kan diskuteras, men en sak ar sakert, det var oundvikligt. Oavsatt om jag velat eller inte velat ha denna person vid min sida, har oundvikligheten slagits emot och gjort oss oskiljaktiga.
Denna entitet som blivit har gatt igenom allt, sett allt, kannt allt och gjort allt tillsammans. Vilket ar valdigt fint och sallsynt.... samtidigt som det kan vara PSYKISKT STYMPANDE.
Det senare syftar jag pa just en sak. Enda sen vi var sma sa har han alltid efterapat mig och alltid snott mina saker. Som ett drygt syskon som alltid ska ha det du ska ha. Min favoritbil blev hans favoritbil, min favoritleksak blev hans favoritleksak. Och nu, helt plotsligt ska han sno Sophia Somajo fran mig. Jag sag henne forst, och nu ska han skriva ett javla inlagg om att HAN tycker hon knacker. Javla harmapa, hitta din egen tjej. Denna ar min och endast min.

**(faktan behover ej vara helt och hallet sann, och Pedram kanske inte haller med)



/ feizi

thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: