februari 27, 2009

Fredagslistan v09

Aterigen en fredag. Here we go.

Minus

Oscar: Rocco Siffredis nya Dirty Dreams. Jag är väldigt besviken.

Koorosh: Allt javla gnall om Victorias Brollop. Att alla alltid tanker pa vad de forlorar utan att tanka pa vad vi kan vinna utav situationen. Se det om en investering. Blir sa javla trott pa att manniskors okunnighet gor dem sa trangsynta.

Pedram: Att det ska vara sa svart for mig att komma pa plus och minus den har veckan.


Plus

Oscar: Förstoringen av Pamela Anderssons bröst

Koorosh: Hemsidan patriot.nu En valdigt nytankande och vettigt sida (hoppas att sarkasmen fran mina tangenter hors)

Pedram: Att jag har en otroligt bra kompis som tacker for mig varje gang. P.S. Hans penis ar jatte stor.



thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lite konstigt att Sasan inte har å, ä eller ö

Anonym sa...

Ja eller hur. Men han har ju trots allt dyslexi!