februari 01, 2009

Är du en kanin kanske?

Jag är bakis och vill uttrycka min syn på världen.
För det första tycker jag alla dumma människor skall kastreras. Alla fula människor bör torteras, jag vet det inte är deras fel, nämen ojdå e jag elak. Ring moraltanten, sätt dig och ät en torr kanelbulle och dra pk skämt tills ni dödar varandra av tristess. Dessutom borde det vara straffbart för idioter att uttrycka sina åsikter. En lagom proportionelig sanktion vore att gräva ner dem i en så pass djup grop, så att de inte hörs hur högt de en skriker.

För övrigt anser jag att kaniner inte borde få existera, och om det är någon pajas-djurrättsaktivist skulle gömma kaninerna i hopp om att rädda rasen (en ras som inte bidrar med någonting) skall denne få sin hand avhuggen på sigamtorget. Se det som en HANDlingsdirigerande påföljd. Oscar Bätz skall likställas med kaniner.

/Sasan





thousandwhats - en blogg av 3 killar från Västerås

Inga kommentarer: