oktober 18, 2008

I live my life!

Lägg ner ditt patetiska liv med att sluta hata på andra för att du själv är en nobody, du är en sån som vill att andra ska misslyckas för att du själv ÄR misslyckad.Ni som känner mig och är mina vänner vill jag nu att ni bara sätter er tillbaka och softar till några feeta vyer/områden jag åkt igenom en dag ledigt från jobbet, bara för att ni ska få se en vanlig biltur för mig här i West Palm Beach/Miami/ Florida.

Njoy!

Om ni undrar vilka snubbarna i bilen är, Så har vi Thinuz som Chaufför en fett skön Sydafrikan, dem andra grabbarna är två irländare, fattar inte hur man dock lyckas somna bak i bilen en sån här skön dag, Jeff U BETTER STOP DRINKIN, WHEN YOU KNOW THAT THE DAY AFTER WERE GOING TO THE BEACH, AIGHT??



2 kommentarer:

Anonym sa...

ser fram emot tills jag får streaka på dom där gatorna asså!
mad love orreborre, miss you!

Puss Ed.

Anonym sa...

A Gaud vad brattigt !