oktober 12, 2008

One!

Spelar ingen roll hur bra vädret än är, om du inte anpassat det efter kläderna du bär.
Hur mycket solen än bränner så vrider och vänder jag mig för kärleken och mina vänner.
Jag är en man som inte söker framgång, jag söker efter att bli tillfredsställd.
Jag har sett världen, Sett mig själv i den från morgon till kväll.
På andra sidan jorden finns mitt riktiga hem och min riktiga kärlek.
Det är nåt som jag vill ta på, nåt som jag vill ge.
Jag vill säga att den enda passionen jag har är att utvecklas,- men inte ensam.
Jag vill säga att den enda passionen jag har är att bli lycklig, - men inte ensam.
Trotts avståndet emellan oss Anna så älskar jag dig.


Oscar

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför ha sex med andra om det är anna du älskar ?

whats1000@hotmail.com sa...

vet inte vad det e för nolla som sitter och ger skumma kommentarer på mina inlägg, sluta med att vara en sån liten mes kom och säg saker till mitt ansikte istället om du har problem med mig. Du har nog inte stake för det, =) Live yo life.